Ви можете Увійти до свого акаунту.
Або зареєструвати новий акаунт
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю (безкоштовно або 50 грн за зворотну доставку).
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
1. Упакуйте товар. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку.
Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Скористайтесь послугою "Нової Пошти" - Легке повернення (безкоштовна відправка).
2. Як мені повернути товар?
Надіслати «Новою поштою» за реквизитами, які повідомить менеджер.
Зв'язатися з менеджером можна за телефоном: +38 (063) 677-70-36
Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.
3. Як мені повернути гроші за товар?
На картку (необхідно надати дані: IBAN, ПІБ та ІПН власника банківської картки).
Термін повернення грошей: 5-7 банківських днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Ви повинні Вхід до свого акаунту.
Або зареєструвати новий акаунт